22 sie 2013

Moje idee to gwiazdy, których nie potrafię ułożyć w konstelacje.



 "Panie, daj mi siłę, abym zmienił to, co zmienić mogę; daj mi cierpliwość, abym zniósł to, czego zmienić nie mogę, i daj mi mądrość, abym odróżnił jedno od drugiego."

 Imię: Sorrel
Nazwisko: Applebee
Wiek: 16
Klasa i dom: VI; Slytherin
Bogin: Pająk
Różdżka: 11 cali, drzewo różane, włókno ze smoczego serca

On – znany czarodziej z wielopokoleniowej rodziny magicznej. Ona – jedyna magiczna istota w swojej rodzinie. On – wyjątkowo tolerancyjny. Ona – straciła dla niego głowę. Po ukończeniu nauki w Hogwarcie, mimo sprzeciwu ze strony jego rodziny pobrali się i zamieszkali razem w Hogsmeade, oczekując przyjścia na świat ich pierwszego dziecka. Sorrel urodziła się w burzliwą listopadową noc. Głośny krzyk dziecka uświadomił młodym rodzicom, że od teraz czeka ich wiele lat wysłuchiwania tego donośnego głosiku i tak też było. Sorrel od zawsze była wyjątkowo krzykliwa. Wszystkiego domagała się wrzaskiem i płaczem, okropnie była rozpuszczona. Zawsze musiała postawić na swoim, choć jej matka wolała twierdzić, iż ich mała córeczka po prostu wie czego chce od życia. Możliwe. Niewiele się zmieniła od czasu swojego dzieciństwa, może tylko trochę urosła, może tylko troszkę zmądrzała. Nadal jest dziecinna, nadal swoje dobro stawia ponad dobro ogółu. Chorobliwie ambitna. Sprytna. Przebiegła. Zakochana w mugolskiej muzyce, kanarkowych kremówkach i hipogryfach. Nałogowo pijąca kawę i szczerząca się bez przerwy, jakby dostała szczękościsku. Oto ona w pełnej krasie, żadna z niej piękność, ale dla własnego dobra nie mów tego głośno.

"[...] i ślubujesz mi uśmiech przy porannej kawie, parasol w deszczu i stokrotki na wiosnę [...]"

7 komentarzy:

  1. [ Ten cytat na początku karty brzmi podobnie do tego Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę zmienić, odwagi, abym zmieniał to, co mogę zmienić, i szczęścia, aby mi się jedno z drugim nie popieprzyło. :D
    Witam ;) ]

    OdpowiedzUsuń
  2. [ Właściwie nie mój, ale Stephena Kinga z Miasteczka Salem :) ]

    OdpowiedzUsuń
  3. [ Oi tam. Uwielbiam przyswajać sobie każdą jego książkę i chyba będę musiała na starość do nich wrócić ^^ A Miasteczko nie cieszy się popularnością, bo to jedna z pierwszych powieści, które napisał. A szkoda, bo to naprawdę bardzo fajna lektura i powrót klasycznych wampirów. Polecam. Myślę, że warto przeczytać ^^ ]

    OdpowiedzUsuń
  4. [To się cieszę. Myślisz, ze uda nam się powącić?]

    OdpowiedzUsuń
  5. [ Też to przerabiałam, ale udało mi się przezwyciężyć, teraz został tylko lęk wysokości, och yeah.
    Powodzenia z czytaniem XD ]

    Lys.

    OdpowiedzUsuń